Date: Wednesday, 31 July 2019

Time: 17:00 UTC - 18:30 UTC (for the time in various timezones click here)

Meeting Number: AL.SC/MT.0719/1


How can I participate in this meeting? English Conference ID = 1638

Zoom Link: https://icann.zoom.us/j/954548132


Action Items: EN 

Recording: EN

Transcript: EN

Zoom Chat: EN  


Participants

EN: Cheryl Langdon-Orr, Maureen Hilyard, Olivier Crepin-Leblond, Tijani Ben Jemaa, Daniel Nanghaka, Maritza Aguero, Remmy Nweke, Nkem Nweke, Abdeldjalil Bachar Bong, Adam Peake, Bartlett Morgan, Bram Fudzulani, Dave Kissondoyal, Rudi Daniel, Deborah Escalera, Dev Anand Teelucksingh, Ejikeme Egbuogu, Filina Natalia, Gary Campbell, Glenn McKnight, Harold Arcos, Haroun Mahamat Cherif, Isaac Maposa, Joan Kerr, John Laprise, Judith Hellerstein, Marita Moll, Maritza Aguero, Matthias Hudobnik, Minata Zong-Naba, Peter King Quaye, Raymond Mamattah, Sarah Kiden, Sebastien Bachollet, Shreedeep Rayamajhi, Siranush Vardanyan, Tracy F. Hackshaw

Apologies: Lianna Galstyan, Ricardo Holmquist, Yrjö Länsipuro, Fatimata Seye-Sylla, Lilian Ivette De Luque Bruges, Vanda Scartezini, Aris Ignacio, Priyatosh Jana, Suhaidi Hassan

Staff:  Heidi Ullrich, Evin Erdoğdu, Gisella Gruber, Claudia Ruiz, Michelle DeSmyter

Call Management: Michelle DeSmyter


A G E N D A 

  1. Roll Call - Staff (3 min)

  2. Updates from Chair - Daniel Nanghaka (10 min)

  3. Co-Chair Updates Recent and Upcoming  Regional Activities - (15 min)

  4. Initial Plans for Outreach and Engagement at ICANN66 - Daniel, Glenn, Olivier and Adam (15 min)

    1. At-Large Summit III Home
    2. ICANN66 - Montreal Meeting - November 2019
  5. Initial Plans for Outreach and Engagement at the 2019 IGF - Matthias, Olivier, Claudia and Heidi (15 min)

    1. At-Large Outreach Activities at IGF 2019 Berlin
    2. 2019 IGF At-Large Promotional Materials
    3. 2019 At-Large at the IGF QR Code Material Workspace
  6. Next Steps on the At-Large Communications Strategy - John Laprise (15 min)

  7. Next Call - Daniel (1 min)

  8. Adjournment of Call - Daniel (1 min)