Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Action Items: EN 

Transcript: EN, FR FR

Recording:  ENFR 

Chat:  EN

...

Dial-out Participants: 

FR:  Aïcha Abbad, Gabriel Bombambo Boseko, Gabdibé GAB-HINGONNE  Gabdibé GAB-HINGONNE, Michel Tchonang, Aziz Hilali, Raihanath Gbadamassi, 

EN: Mohamed El Bashir, Tijani Ben Jemaa, Vernatius Okwu EzeamaPatricia EN: Tijani Ben Jemaa, Vernatius Okwu Ezeama, Patricia Akello, Barrack Otieno, Pastor Peters Omoragbon, Nkem Nweke, Abdulkarim Ayopo Oloyede, Remmy NwekeBeran Dondeh, Kouyate Bakary, Daniel Nanghaka, Ines Hfaiedh, Sarata Omane, Haroun Mahamat Cheri, Sarah Kiden, Euclides Teles Tomas Chauque, Nomsa Muswai, Dave Kissondoyal, Isaac Maposa, Ejikeme Egbuogu, Yaovi Atohoun, Adam Doungous, Adri Loubser, Bolutife Adisa, 

Apologies: Omar Shuran, León Sanchez, Gabriel Bombambo Boseko, Olévié KouamiApologies: 

Staff: Heidi Ullrich, Silvia Vivanco, GIsella Gruber, Yaovi Atohoun,  Claudia Ruiz

Interpreters: 

Call Management: TBC Claudia Ruiz

...


Agenda:

  1. Roll call (Staff) – 2 min
  2. Review of action items from previous meeting (Mohamed, Fatimata, Sarah, Staff) – 3 min
  3. Open ICANN Public Comments (Mohamed) – 5 min

...

Current Statements (ALAC Advice, Comment or Correspondence)

4. Reports

a. Recent and upcoming ALAC activities (Tijani, Seun, Hadia) – 5 min

...

5. Updates/Items for discussion

        a. Letter received from Cherine Chalaby in response to Joint AFRALO-AfrICANN statement for ICANN64 (Mohamed, Tijani)

        b. Upcoming ICANN65 meeting in Marrakech, Morocco (Aziz Hilali) - 5 min

        c. Joint AFRALO-AfrICANN Statement for ICANN65 (Abdulkarim, Tijani, Sarah) - 5 min

        bd. AFRALO Elections, selections and appointments 2019 - (Mohamed, Fatimata, Sarah) 2 mins 

            Note: Pastor Peters to make a comment

        e. Outreach Strategic Plan for FY20 (Fatimata, Daniel) - 2 min

        f       c. Individual membership review (Sarah, Tijani) - 2 min

6. New ALS & individual member applications (Sarah, Mohamed, Fatimata) – 5 min

...

Déclarations actuelles (conseil, commentaire ou communication d'ALAC)


4. Rapports

a. Activités récentes / à venir de l'ALAC (Tijani, Seun, Hadia) - 5 min

...

5. Sujets de discussion

     a. Lettre reçue de Cherine Chalaby en réponse à une déclaration pour ICANN65 (Mohamed, Tijani) - 2 min

     b. ICANN65 Marrakech, Morrocco (Aziz Hilali) - 5 min

     c. Déclaration commune AFRALO-AfrICANN pour ICANN65 (Abdulkarim, Tijani, Sarah) -3 min

     d bÉlections, Sélections et Nominations 2019 - (Mohamed, Fatimata, Sarah)- 2 min

          Remarque: Pastor Peters doit faire un commentaire

     e. Plan stratégique de sensibilisation pour Plan stratégique de sensibilisation pour l'exercice 2020 (Fatimata, Daniel) - 2 min

     cf.   Examen individuel des membres (Tijani, Sarah) - 2 min

6. Nouvelles demandes d'ALS et les candidatures individuelles (Sarah, Mohamed, Fatimata) - 5min

...