Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Action Items: EN 

Transcript: ENFR

Recording:  ENFR 

Chat:  EN

...

Dial Out Participants: 

FR: Tijani Ben Jemaa, Gabriel Bombambo Boseko, Maye Diop, Brahim Ousmane Mustapha, Olévié KouamiGabriel Bombambo Boseko, Montresor Konan, Keita Moussa, Raymond Mamattah, Aziz Hilali, Biaou Ramanou, Bakary Kouyate, Marcus Adomey, Oreoluwa Lesi,

EN:  Mohamed El Bashir, Barrack Otieno, Abdulkarim Ayopo Oloyede, Nkem Nweke, Pastor Peters OmoragbonEN:  Beran Dondeh, Barrack Otieno, Abdulkarim Ayopo Oloyede, Nkem Nweke, Adetokunbo Abiola, Wisdom Donkor, Pastor Peters Omoragbon, Hadia El Miniawi, Omar Shuran, Sarah Kiden, Oreoluwa Lesi, Daniel Ugonna Ononiwu, Chibuzor Nicodemus, Alagie Ceesay, Seun Ojedeji,  Emmanuel Chukwuka Onwugbufor, Sarata Omane, Roger BaahSeun Ojedeji, Sarata Omane, Cheryl Langdon-Orr, Abdalmonem Galila, Holly Raiche, Joan Katambi, Ejikeme Egbuogu

Apologies:  Mary Uduma, Daniel Nanghaka, Dave Kissoondoyal, Michel Tchonang Linze, Maureen Hilyard, Abdeldjalil Bachar Bong

Staff: Heidi Ullrich, Silvia Vivanco, Gisella Gruber, Yaovi Atohoun, Angie Graves, Lars Hoffman, Thomas Barrett, Claudia Ruiz

Interpreters:  Camilia and Jacques

Call Management:  Claudia Ruiz

...


AGENDA (English)  



  1. Roll call 2 min
  2. Open Public comment (Mohamed) 5 min

...


i.                  Nomcom Review Implementation Team Update ( Angie Graves ) 7min

3.     Reports

...

je. Le point sur l'équipe de mise en œuvre de la revue Nomcom (Angie Graves) 7min
3. Rapports

...