Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Action Items: EN 

Transcript: EN, FR FR

Recording: ENFR 

Zoom Recording: EN

Zoom Chat: EN

Dial out Participants: 

FR: Aïcha Abbaad, Olévié Kouami, Gabdibé Gabdibé Gab-Hingonne, Abdeldjalil Bachar Bong, Etienne Tshishimbi, Gabriel Bombambo Boseko, Aziz Hilali, Michel Tchnonang-Linze,

EN: Peters Omoragbon, Remmy Nweke,  Nkem Nweke Abdulkarim Oloyede, Barrack Otieno, Ben Rachad Sanoussi, Bram Fudzlani, Ejikeme Egbuogu, Emmanuel Mfitumukiza, Hadia Elminiawi, Innocent Adriko, Lavish Mawuena Mensah, Lilian Kamara, Mary Uduma, Paul Muchene, Raft Raza, Ramanou Biaou, Raymond Mamattah, Samwel Kariuki, Seunm Ojedeji, Tijani Ben Jemaa, Sarah Kiden, Chokri Ben Romdhane, Mr. Matogoro, Oreoluwa Lesi, Otunte Otueneh, 

Apologies: Dave Kissoondoyal

Staff: Silvia Vivanco, Gisella Gruber, Yaovi Atohoun, Michelle DeSmyter

Observer:  Herb Waye

FR Interpreters: Camila & Jacques

...

      d. Pandemic Internet Access Reimbursement Program  ( Abdeldjalil Bachar Bong  ) - 2 1 min

      e.    Apply Now for the ICANN75 Fellowship Program  ( Abdeldjalil Bachar Bong  ) - 1 min

      f.Outreach and engagement update (Bram Fudzulani / Team members) - 8 min

      fg. Update AFRALO Newsletter (Remmy , Olivier ,Staff  ) - 5 min  See Newsletter Archive

...

     c. Appel à proposition de thèmes pour la Réunion Conjointe AFRALO-AfrICANN - ICANN 73 Forum virtuel de la communauté de l'ICANN 73   ( Abdeldjalil Bachar Bong  ) - 2 min

     d  d. Pandemic Internet Access Reimbursement Program  ( Abdeldjalil Bachar Bong  ) - 1 min

      e.    Apply Now for the ICANN75 Fellowship Program  ( Abdeldjalil Bachar Bong  ) - 2 1 min

       ef.Mise à jour sur la sensibilisation et l'engagement(Bram Fudzulani / Team members) - 8 min

     f g. Mise à jour d'AFRALO Newsletter (Remmy, Olivier,Staff ) - 

...